good times

Då var man tillbaka i gränsen igen! Kom upp i fredags och hade tänkt stanna två veckor till, med hopp om att lyckas skrapa ihop nog med material för en full produktion. Gårdagen bjöd på riktigt rolig snobbenåkning till en början för att avslutas med ett eftermiddagssession i en kicker vi byggde. Hoppet var lagom stort och riktigt bra och tack vare en optisk illusion fick vi en hel del klipp och bilder i bagaget. Jag började bakom kameran, men efter en del övervägande kunde jag inte hålla mig längre och gick upp å pangade av ett par hopp. Kändes så sjukt bra att få hoppa igen alltså! En heldag som lätt kan klämma in sig på topp 3 denna säsong.

Screens från gårdagen:

Jag i en bs720


Jonte i fin bs5


Denna lilla bäck fyllde på våra vattenbehov under gårdagen.

/Viktorinskij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0