Slutkörd

Sitter här i vagnen och funderar på vad man ska hitta på idag. En rejäl förkylning i samband med senaste dagarnas extremtävlingar och partajjande har gjort mig totalt orkeslös. NM var kul, dock lite "sketchy" och "haiiiiry" förhållanden för en snowboardåkare bitvis, men jag ångrar inte att jag körde det. Hade som mål att överleva och stå mina åk genom hela tävlingen och när det räckte till en pallplats får man väl ändå känna sig rätt nöjd. Tävlingarna har gjort att vi inte filmat något mer senaste dagarna, men nu tänkte jag faktiskt trotsa min förkylning och fara ut med brorsan, TNK och Beasten och bygga en QP-corner-aktig hip. Blir säkert kul!

Igår var vi i Narvik över dagen, passade på att fota lite modellbilder på Simon och Abbe.



/Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0