Lofoten

Kära dagbok, long time no see! Blir dåligt med inlägg så här års, men den första snön har börjat falla i Kirunafjällen så det är inte många månader kvar innan det förhoppningsvis blir full rullians här på bloggen.
Kommer även att börja skriva 1-2ggr i veckan på Oneills facebook-sida vad jag håller på med. Gilla Oneill sweden på facebook så hittar du något som kallas för "viktors vecka" där.

Förra veckan begav sig jag och Abbe samt ett senare anslutande gäng av kvinnor till Unstad för lite surf. Var riktigt skoj att få några vågor faktiskt, men mest gladde jag mig nog åt att min axel höll så pass bra som den gjorde.
Här är några bilder:





/Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0