Äntligen!

Jag är helt slut i kroppen just nu, jag vet inte om det är senaste dagarnas ständiga plogande av min enorma gård eller om det är dagens puderlattjo på Loussavaara som orsakat det. Troligen en kombination. Hur som helst, till slut verkar det alltså som om snögudarna bestämt sig för att skona oss från ångest och tristess och gett oss en massa snö. Vet inte hur mycket som fallit, men det borde börja vara nog för att dra iväg i skogarna och plöja i alla fall. Det här ska firas med att köra ett spot imorgon med Jan Svan och co, ett tak-till-snöhögs-gap som jag tror kan ha riktigt bra potential. Efter en lång arbetsvecka med både extra skift och några 16h pass så är jag rejält sugen på att aktivera mig...

Justja, glömde säga att en resa till Kanada är bokad från 22/1 till 19/2! Hells yes!

Hoppas det nya året bjuckar på rekordmycket puder och sol!

/ Janne Björn

Kommentarer
Postat av: lahti

tjena björnjanne. läste att du kommer till kanada, vart ska du hänga och vem kommer?

2012-01-07 @ 22:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0