Vilodag

Gårdagen i Rogers Pass blev riktigt lyckad! Jag har aldrig sett så fina åk i mitt liv med branta pillowruns och midjedjup snö bara en kvarts hike från bilvägen. Min egen åkning satt väl inte igår heller, så jag tror jag ska byta splitten mot snöskor och Nirvana några dagar och se om det funkar bättre. Vi lyckades i alla fall fylla något minneskort med material och kände oss nog tillfredsställda för att få runda av dagen med en pubafton. Jag och Isak hakade på Kajsa och gänget på lite Curling också innan det begav sig mot krogen, jäkligt skoj faktiskt. Så idag kör vi en vilodag från åkningen och låter gårdagens drycker lämna ur kroppen i lugn och ro. Imorgon ska vi tillbaka upp till passet, de har lovat stora mängder snö.

Jag står och gör mig redo för kuddkrig

/Viktor

Kommentarer
Postat av: Dr.KA.Petter

Finns det 7-hästare där ? Hoppas ni får fina filmsnuttar där borta /Petter

2012-01-28 @ 22:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0